Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Както ти казаха, когато имаш промяна по софтуера, шофьора трябва да се съобразява малко, защото оригиналните съединители на тия италиански се предават много лесно.
    Всичко това става защото ако направиш всичко както трябва според хардуера, демек под 2500 до 3000 оборота да няма много надув и да не пипаш толкова лимитерите, то потребителя не е доволен. Макар, че с повече заигравка се прави много хубави неща след 3000 оборота.

    Все пак нали се прави мапа, за да върви една кола, а не за да усещаш надува още много рано. За жалост повечето хора не го разбират това и става едно такова "чупене" на колите. Нищо де, като смъкнеш и този съединител с 3 десети износване ще разбереш нещата по скъпия начин...
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      Нищо де, като смъкнеш и този съединител с 3 десети износване ще разбереш нещата по скъпия начин...
      Всичкото е много хубаво, а това последното си го запази за себе си
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        ...Все пак нали се прави мапа, за да върви една кола, а не за да усещаш надува още много рано. За жалост повечето хора не го разбират това и става едно такова "чупене" на колите....
        Last edited by oem; d.m.y г., 02:02.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Не знам какво си търсиш в главата с това човече, но реалността е такава, сам знаеш.
          Ако един клиент не знае как да си кара колата след мап, и я натиска на 5-та, 6-та от 1000 оборота за да върти ще има и такива теми. Няма какво да ти обяснявам...
          За това кардиналното решение е много плавен надув с израз след 3000 оборота, когато общия въртящ момент спада за сметка на оборотите.
          Нали си правиш колата да върви в крайна сметка. Като искаш да върви, цедиш я до края и се радваш. А не да усещаш рязко "дърпане" на 1500 оборота и това да е критерия за вървене.
          Различни гледни точки имаме. За това винаги като правя такава манипулация ВИНАГИ предупреждавам клиента как да си кара колата. И отделям поне час, за да му кажа с две думи - сега колата ще я усетиш как върви, но не го прави това всеки път. Ако искаш да върви, то връщай 1-2 предавки назад и я вкарвай в обороти. Много по-здравословно е за цялото силово предаване.
          Но като дадеш не малка част от времето си в обяснения от А и Б, накрая не се стига до - а бе стария ми съединител е само с 3 десети по-износен, а превърта. Ами ще превърта, няма как...
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • Нещо не разбираш нещата правилно ми се струва. Това което ми обесняваш на мен, аз съм го обеснявал многократно и е възможно да е много преди ти да си си го обяснил за себе си. Не знам с какво се занимаваш и какво работиш и колко си на ясно с тунинга (не те познавам), също както ти мен не ме познаваш и не познаваш работата ми. За това ще те помоля да не коментираш неща които не познаваш и не си виждал, за да не хвърляш излишни съмнения.

            Нито си виждал колата, нито софтуера и... празни приказки тук са излишни. Както казах софтуера е настроен с достатъчно превантивни мерки. Рисковете са обяснени и от тук на татък няма какво да се обсъжда.

            Има неща които не е добре да се коментират по форумите по ред причини. Единствения човек с когото мога да коментирам дадена кола е самия и собственик и никой друг!

            Съвсем професионален съвет ти давам още веднъж. Недей да даваш толкова лесно определения за нещо което не познаваш и не си виждал!
            Last edited by oem; d.m.y г., 12:10.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Нещо не разбираш нещата правилно ми се струва. Това което ми обесняваш на мен, аз съм го обеснявал многократно и е възможно да е много преди ти да си си го обяснил за себе си. Не знам с какво се занимаваш и какво работиш и колко си на ясно с тунинга (не те познавам), също както ти мен не ме познаваш и не познаваш работата ми. За това ще те помоля да не коментираш неща които не познаваш и не си виждал, за да не хвърляш излишни съмнения.

              Нито си виждал колата, нито софтуера и... празни приказки тук са излишни. Както казах софтуера е настроен с достатъчно превантивни мерки. Рисковете са обяснени и от тук на татък няма какво да се обсъжда.

              Има неща които не е добре да се коментират по форумите по ред причини. Единствения човек с когото мога да коментирам дадена кола е самия и собственик и никой друг!

              Съвсем професионален съвет ти давам още веднъж. Недей да даваш толкова лесно определения за нещо което не познаваш и не си виждал!
              Чакай сега. Не мога да разбера защо го приемаш лично! Аз коментирам как стоят глобално нещата, не ме интересува кой кой е в този форум. Ако трябва да съм конкретен моя пост е писан за човека, на който му превърта съединителя. Или с превод, за да ти е по-лесно, а не да си правиш твои интерпретации на написаното ще го кажа директно - ами като не знае как да си кара колата, винаги ще си сменя съединителя без да е бил износен. Това съм написал. А ако иска да не е така, да се обърне към човека, който му е правил мапа, да му измести целия надув и лимитерите в по-високи обороти, тъй като не знае как да си кара колата, за да не сменя съединител следващата година пак, защото и този ще му изпусне. С трици маймуни не могат да се ловят. Или демек с оригиналния съединител - толкова.

              От твоя коментар излиза директно нападка срещу мен, че си си обяснявал нещата много преди мен. Не мога да разбера какво моя пост те е засегнал.

              Коментирам единствено, че като се направи "стандартната" преработка на софтуера, то винаги се стига до този коментар, това е.
              Под думата "стандартна" имам предвид, преработка, която клиента да усеща и оценява. Ако софтуера му е написан с доста резерви, то превъртане на неизносен съединител няма да има. Но и няма да бъде доволен, защото ще види на друг колата как върви, как го удря торка в гърба на 1500 оборота, правена при друг човек и след това ще тръгнат слухове за сестрата.

              И в крайна сметка не мога отново да разбера за какво се запали. И както сам каза, не ме познаваш, аз не те познавам и няма да ти давам квалификации, че нещата съм си ги обяснил може би много преди теб. Излишно е да се напрягаш.
              Last edited by BO; d.m.y г., 12:36.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • Грешно съм те разбрал в такъв случай. Може би поради факта, че много често по форумите важи правилото на "прееби другарче".
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Абе до 3000оборота не трябва да се дава всичката газ и това е няма смисъл от спорове. Ако знаех, че съединителя е в такова състояние нямаше да я отворя, по описания по-горе начин на каране щеше да отпере още много км. Нищо чудно и да е сменян, но в сервизната книжка няма такъв ремонт?! Отделно от това никой не коментира притискателя, чиято роля за ситуацията е може би и по-голяма
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • Братле, аз свалях съединител на ТС който беше 8мм и си плъзгаше от време на време. На 140 000 км. Просто беше прегряван. Така, че не се вкарвай във филми
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Грешно съм те разбрал в такъв случай. Може би поради факта, че много често по форумите важи правилото на "прееби другарче".
                      По форумите важи това правило наложено от комплексарите. Ако някой се държи така, обикновено не си правя труда да отговарям, просто не си заслужава. С годините се вижда кой какъв е. Колкото и човек да се спотайва винаги си показва нрава в крайна сметка. А сам човек не е за никъде. Но някои не могат да го разберат това.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • Ок. Приключихме с този въпрос значи.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Братле, аз свалях съединител на ТС който беше 8мм и си плъзгаше от време на време. На 140 000 км. Просто беше прегряван. Така, че не се вкарвай във филми
                          Знаеш, че точно аз трудно се вкарвам във филми има няма съм свалил стотина кутии просто обичам частите, които свалям да са "свършили" и то на прима виста иначе задължително пада едно "разсъждаване" защо, как и т.н. освен, ако човек не е пълен олигофрен и не го вълнува нищо
                          пп смятам, че дискусията беше полезна на всички бъдещи рацери хаха
                          Last edited by code; d.m.y г., 13:26.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            Знаеш, че точно аз трудно се вкарвам във филми има няма съм свалил стотина кутии просто обичам частите, които свалям да са "свършили" и то на прима виста иначе задължително пада едно "разсъждаване" защо, как и т.н. освен, ако човек не е пълен олигофрен и не го вълнува нищо
                            пп смятам, че дискусията беше полезна на всички бъдещи рацери хаха
                            Дизел рацер нема
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              Знаеш, че точно аз трудно се вкарвам във филми има няма съм свалил стотина кутии просто обичам частите, които свалям да са "свършили" и то на прима виста иначе задължително пада едно "разсъждаване" защо, как и т.н. освен, ако човек не е пълен олигофрен и не го вълнува нищо
                              пп смятам, че дискусията беше полезна на всички бъдещи рацери хаха
                              Ице,споко бе майка,сигурно някой преди теб го запалил 2-3 пъти,тази кола си пали много лесно съединителя на задна,особено на тротоар и сериозен баир,аз лично на стария съм го правил 2 пъти,и сега вече съм много внимателен на задна.....................
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Ице,споко бе майка,сигурно някой преди теб го запалил 2-3 пъти,тази кола си пали много лесно съединителя на задна,особено на тротоар и сериозен баир,аз лично на стария съм го правил 2 пъти,и сега вече съм много внимателен на задна.....................
                                Точно това показва, че малко са предобрили изчислението на този съединител за тази кола.
                                Абсолютно същото се получава със съединителя ми на Мултиплата. Той е същият като на Браво с 1.6 двигател. Само, че едното тежи 1000 кила а другото 1500. Колко пъти до сега съм палил съединителя на Мултиплата, особено като я качвам на бордюр, както казваш. Лично аз съм го запавал/задимявал поне 7-8 пъти.
                                Защо ли това не може да се случи с БМВ-то
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X